کلماتی مثبت برای بالا بردن میزان رضایت مندی مشتریان در مرکز تماس
سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۴۸ ق.ظ
در این مقاله به کلمات و جملاتی اشاره می کنیم که برای بالا بردن میزان رضایت مندی مشتریان باید استفاد شوند.
جملاتی برای تمام فصول !
این هم از کلمات و جملات مثبتی که تقریبا می توانید در تمامی مکالمات با مشتریانتان از آنها استفاده کنید.
بیاییم یک نگاهی به آنها بیندازیم …
- با کمال میل.
- کمک کردن باعث خوشحالی من می شود.
- حتما، خوشحال می شوم که در رابطه با این موضوع شما را کمک کنم.
- بیایم یک نگاهی بندازیم…
- سوال خوبی است…
- خوشحال تر هم می شوم اگر …
انتخاب خوبی است …
- یکی از جنس های پرطرفدار ما می باشد.
- انتخاب خوبی است.
- راجع به این اجناس نقطه نظرات مثبت زیادی داشتیم.
- این یکی از پرطرفدار ترین محصولات ما می باشد.
بقیه مشتریان چه کارهایی را انجام داده اند…
- بسیاری از مشتریان ما ترجیح می دهند که … کار را بکنند / … استفاده را کنند
- کاری که بقیه مشتریان ما انجام داده اند …
- امیدوارم که واقعا لذت ببرید …
چون شما هستید …
- برای اینکه شما مشتری ارزشمندی هستید.
- چون که شما هستید.
- این حق شما است که بدانید…
به پایان رساندن تماس ها
اینم از کلمات و جملات مثبتی که می توانید در انتهای مکالمات با مشتریانتان زا آنها استفاده کنید.
باعث افتخار است…
- خوشحالم که امروز توانستم به شما کمک کنم.
- رضایت شما بزرگترین دست آورد برای ما است، ( نام مشتری ).
- باعث افتخار است…
- باعث افتخار من بود که با شما صحبت کردم. روز خوبی داشته باشید.
- ممنون از شما که مشتری فوق العاده ای هستید. ما به این ارتباط اهمیت می دهیم.
آیا کاری دیگر هم است که بتوانم برای کمک به شما انجام دهم ؟
- رضایت شما اصلی ترین اولویت ما است. آیا امروز کاملا تمامی مشکلات شما را حل کردم ؟
- خواهشم می کنم. این باعث افتخار من که به مشتریانمان کمک کنم.
- آیا کاری دیگری هم است که بتوانم برای شما انجام دهم؟
- از صبر شما سپاسگذارم. لطفا اگر که می توانستم خدمات بیشتری را برای شما فراهم کنم به من اطلاع دهید.
از صبر شما متشکریم …
- از وقتی که اختصاص دادید و بردباری شما متشکریم.
- امیدوارم که توانسته باشم شما را کمک کنم.
من واقعا به خاطر ناراحتی که برای شما امروز به وجود آمد از شما معذرت می خواهم. لطفا معذرت خواهی ما را بپذیرید.
- ۹۹/۰۴/۱۷
- ۳۸۲۶ نمایش