روزنوشته های علیرضا نامی

دلنوشته های روزانه زندگی در سیاره زمین

روزنوشته های علیرضا نامی

دلنوشته های روزانه زندگی در سیاره زمین

روزنوشته های علیرضا نامی

هر روز مطالب مفیدی را ما هرکدام می خوانیم که یا می خوانیم و با کسی به اشتراک نمی گذاریم -


یا می خوانیم و با همکاران و اعضای خانواده به اشتراک می گذاریم -

یا می خوانیم و در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذاریم و در نهایت ترجیح می دهیم که خودمان دستی به قلم برده و بنویسیم و تحلیل کنیم و مطلب را با رعایت کپی رایت منتشر کنیم.

آن دسته آخر ، منم !


یادم نرود :

قلم توتم من است.....

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۵ شهریور ۹۹، ۱۱:۱۰ - گلی یاس
    :)
  • ۲۱ مرداد ۹۹، ۱۹:۱۰ - گلی یاس
    👌🏻
  • ۱۹ تیر ۹۹، ۱۰:۴۸ - گلی یاس
    :)

 

 

در این مقاله به کلمات و جملاتی اشاره می کنیم که برای بالا بردن میزان رضایت مندی مشتریان باید استفاد شوند.

جملاتی برای تمام فصول !

این هم از کلمات و جملات مثبتی که تقریبا می توانید در تمامی مکالمات با مشتریانتان از آنها استفاده کنید.

بیاییم یک نگاهی به آنها بیندازیم …

  • با کمال میل.
  • کمک کردن باعث خوشحالی من می شود.
  • حتما، خوشحال می شوم که در رابطه با این موضوع شما را کمک کنم.
  • بیایم یک نگاهی بندازیم…
  • سوال خوبی است…
  • خوشحال تر هم می شوم اگر …

انتخاب خوبی است …

    • یکی از جنس های پرطرفدار ما می باشد.
    • انتخاب خوبی است.
    • راجع به این اجناس نقطه نظرات مثبت زیادی داشتیم.
  • این یکی از پرطرفدار ترین محصولات ما می باشد.

بقیه مشتریان چه کارهایی را انجام داده اند…

  • بسیاری از مشتریان ما ترجیح می دهند که … کار را بکنند / … استفاده را کنند
  • کاری که بقیه مشتریان ما انجام داده اند …
  • امیدوارم که واقعا لذت ببرید …

چون شما هستید …

  • برای اینکه شما مشتری ارزشمندی هستید.
  • چون که شما هستید.
  • این حق شما است که بدانید…

به پایان رساندن تماس ها

اینم از کلمات و جملات مثبتی که می توانید در انتهای مکالمات با مشتریانتان زا آنها استفاده کنید.

باعث افتخار است…

  • خوشحالم که امروز توانستم به شما کمک کنم.
  • رضایت شما بزرگترین دست آورد برای ما است، ( نام مشتری ).
  • باعث افتخار است…
  • باعث افتخار من بود که با شما صحبت کردم. روز خوبی داشته باشید.
  • ممنون از شما که مشتری فوق العاده ای هستید. ما به این ارتباط اهمیت می دهیم.

آیا کاری دیگر هم است که بتوانم برای کمک به شما انجام دهم ؟

  • رضایت شما اصلی ترین اولویت ما است. آیا امروز کاملا تمامی مشکلات شما را حل کردم ؟
  • خواهشم می کنم. این باعث افتخار من که به مشتریانمان کمک کنم.
  • آیا کاری دیگری هم است که بتوانم برای شما انجام دهم؟
  • از صبر شما سپاسگذارم. لطفا اگر که می توانستم خدمات بیشتری را برای شما فراهم کنم به من اطلاع دهید.

از صبر شما متشکریم …

  • از وقتی که اختصاص دادید و بردباری شما متشکریم.
  • امیدوارم که توانسته باشم شما را کمک کنم.

من واقعا به خاطر  ناراحتی که برای شما امروز به وجود آمد از شما معذرت می خواهم. لطفا معذرت خواهی ما را بپذیرید.

 

 

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۴/۱۷
  • ۳۸۲۶ نمایش
  • علیرضا نامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی