نکات مهم برون سپاری حرفهای مرکز تماس
دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۰۱ ق.ظ
-
دنبال ارائهدهندگان منعطف بگردید
دنبال ارائهدهندگانی باشید که میتوانند برون سپاری مناسب را در حوزههای وسیعتری از خدمات مشتری ارائه دهند. وقتی بخشهای بزرگتری از چرخه حیات مشتری را برون سپاری میکنید، برای کسب و کار شما راحتتر است که در زمانهای مورد نیاز چابک باشد. -
رضایت مشتری را در اولویت کار خود قرار دهید
فرقی ندارد از کدام رویکرد برون سپاری استفاده میکنید، همیشه باید نیازها و انتظارات مشتری را در طی فرایند به خاطر بسپارید. لزومی ندارد که مشتریانتان بدانند نیازهایشان چگونه برآورده میشوند. با این حال سریعاً متوجه خطا در کارآمدی و شکافهای زنجیره CRM خواهند شد. -
قبل از «چه کسی» درباره «چه چیزی» تصمیم بگیرید
برای کسب و کارهایی که علاقمندند برون سپاری را وارد مدلهایشان کنند، متداول است که استراتژی خود را تعریف کنند و همزمان ارائهدهندگان بسیاری را که پیش روی آنهاست با هم مقایسه کنند. با این وجود این رویکرد معمولاً قدمی به سوی عقب است و بهتر است از آن پرهیز کرد. به جای آن قبل از جستجوی ارائهدهنده تشخیص دهید که شرکت شما چه چیزی را میتواند و باید برای برونسپاری در نظر بگیرد – خواه CRM باشد، خواه رسیدگی به شکایات یا چیزهای دیگر.
و از همه مهمتر درباره سوابق کاری شرکت مربوطه تحقیق نمایید تا کیفیت خدمات شما افت و مشتذریان شما کمتر از قبل نگردند.