سرپرست مرکز تماس چه وظایفی دارد؟
پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۹، ۰۹:۵۴ ق.ظ
وظایف سرپرست اغلب تغییر میکند، اما معمولاً شامل موارد زیر میشود:
- رسیدن به اهداف کلیدی عملکرد مرکز تماس برای جلب رضایت مشتری و افزایش کیفیت و بهرهوری مرکز تماس.
- نظارت و ارزیابی عملکرد ماهانه کارشناسان، تجزیه و تحلیل بهرهوری و گزارشهای حضور و غیاب و آموزش کارکنان برای بهبود عملکرد.
- تنظیم و بررسی عملکرد کارشناسان در نیمسال و عملکرد سالیانه نهایی .
- کمک به کارشناسان در خصوص توسعه حرفهای.
- حصول اطمینان از درست و سریع حلشدن سؤالات و مشکلات مشتریان و همچنین توجه به مشکلات و چالشهای مشتریان شاکی.
- گزارش، تجزیه و تحلیل و حل مسائل مربوط به سیستمها، مشتری و عملیاتی که ممکن است کیفیت خدمات را تحت تاثیر قرار دهد.
- تلاش برای ایجاد یک تجربهی فوق العاده برای مشتری.
- ایجاد و حفظ خطوط ارتباطی و تعاملی با کارشناسان، هم ردهها، مدرسان، مدیران، تیم کنترل کیفیت و دیگر بخشهای شرکت جهت تسهیل فرآیند حل مشکلات.
- ۹۹/۰۴/۲۶
- ۷۱ نمایش